سایت مرکز فقهی

تنها ناشر تخصّصی پژوهش‌های قرآنی فقهی در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام در جمع خبرنگاران در سی‌امین‌ نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از فعالیت این انتشارات در نمایشگاه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری شاهرودی با اعلام این خبر، گفت: مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام که در بخش‌های مختلف علوم اسلامی آثار ارزشمند و مهمّی را تولید کرده است، در مباحث مربوط به قرآن کریم بخصوص عرصه قرآن و فقه نیز توانسته تألیفات و کتاب‌های بسیار خوبی را منتشر کند و در اختيار پژوهشگران قرار دهد.

ایشان در ادامه گفت: این مرکز با بیش از صد عنوان کتاب در عرصه قرآن و فقه در سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است و با آثاری همچون تالیفات مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی ره مانند مدخل التفسیر، آیة التطهیر رویه مبتکره و ...و همچنین آثار آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی مانند ربا در قرآن کریم، حجاب در قرآن کریم، بازپژوهی تحریف‌ناپذیری قرآن و ... و کتاب‌های دیگر اندیشمندان و محققان مرکز مانند تمسک العتره الطاهره بالقرآن الکریم، امامت اهل بیت در قرآن و ده‌ها اثر ارزشمند دیگر میزبان فرهیختگان و قرآن‌پژوهان عزیز می‌باشد.

مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم‌السلام افزود: غرفه انتشارات مرکز در سالن نشر مکتوب و دیجیتال دینی، شماره ۴۵ میزبان محققان و پژوهشگران این عرصه می‌باشد.

لازم بذکر است که سی‌امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۱۲ فروردین در مصلّی امام‌ خمینی تهران گشایش یافته است و تا ۲۶ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۴ به روی علاقمندان باز است.

تعداد بازدید :4722
کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) است.