سایت مرکز فقهی

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار‌(ع) از رونمایی اثر جدید این مرکز با عنوان «حکمت فاضل» خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری شاهرودی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، گفت: آنچه که امروزه جامعه بشری و جامعه ما احتیاج شدید به آن دارد، تخلّق به اخلاق انسانی و مکارم و فضایل اسلامی است. بر این اساس، طرح آیات و روایات اخلاقی که با فطرت بشری مطابقت دارد، و نفس حقیقت جوی انسان، در صورتی که به درستی و در قالب مناسب عرضه شود، می پذیرد؛ بسیار لازم و ضروری بنظر می رسد.

وی ادامه داد: در همین راستا، سلسله بیانات آیت الله حاج شیخ محمّد جواد فاضل لنکرانی که طیّ سال ها در کنفرانس ها، همایش ها و درس خارج ارائه شده است، توسط دو تن از محقّقان مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام جمع آوری و تبویب شده و به صورت دو جلد و در بیش از 1200 صفحه روانه بازار نشر گردیده است
.
مدیر دفتر انتشارات مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام افزود: این اثر ارزشمند، شامل مباحثی، همچون جهاد اکبر، مقام یقین، اخلاص، یاد مرگ و لقای الهی، حفظ حقوق دیگران، شرح صدر، آثار گذشت و ایثار، و مباحث مهمّ اخلاقی دیگر می پردازد.

اکبری شاهرودی گفت: پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیّه این اثر، به فروشگاه واقع در مرکز فقهی یا شعبه خیابان ارم و یا شعبه فروشگاه کتاب در شهر مقدس مشهد، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02537749494 تماس بگیرند.

تعداد بازدید :509
کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) است.